sábado, 5 de junio de 2010

Diccionari per occiosos.

Gent

Al llarg de la teua vida vas coneixent a gent, gent que et fa riure, gent que et fa plorar, gent que només vol el millor per a tu, gent a la que li tens afecte, gent bona i gent roïna, gent en la que tens una bona amistat, gent en la que has passat el millors moments, gent que es preocupa per tu, i gent que intenta fer-te mal.

Tans sols tinc de disset anys, i he conegut a tots els tipus de persones que he descrit, i encara que me quede per coneixer moltíssimes més, no m'arrepentisc de les experiéncies viscudes en totes elles. Les roïnes m'han fet més forta i m'han ensenyat moltes coses i les bones, les que devéres m'importen i les que es preocupen per mi son les que necessite que estiguen al meu costat dia tras dia.


2 comentarios:

  1. dia a dia, hora a hora o segon a segon si és necesari ..perquè estar al teu costat és el millor que ens pot passar!!

    ResponderEliminar