domingo, 20 de junio de 2010

Reflexió de 1º batxillerat.

Bé, aquest any ha sigut diferent, per aixina dir-ho. Al començament la meua vida era prou normal, fins que en un xicotet període de temps tot va donar un gir de 180º.

Parlant del curs... al principi estava realment atemorida, sabia que aquest any anava a ser dur i per tant tenia claríssim que havia de treballar el doble. Sincerament, aquest curs ho he passat prou mal, ha sigut un estrés continu, que si examens cada setmana, que si treballs... ha sigut un infern, i encara que desitjara que arribara el cap de setmana, no servia per a res, ja que em pense que pocs caps de setmana em tingut sense haver d'estudiar. Però com en totes les coses, poc a poc, et vas acostumant i adaptant a eixe ritme.

Respecte a la meua vida personal podria contar un milió de coses, ja que m'han passat infinitats, tan bones com roïnes. Les roïnes m'han servit per a aportar-me més experiéncia front als problemes, i a les situacions, les bones m'han ajudat a eixir dels foraets en els que m'havien enfonsat les roïnes. Però a pesar de les males situacions que he viscut en aquest any, no el canviaria, pues he conegut a persones que avui en dia son realment essencials, i a donar-me conter de les que ja ho eren, que ho fossen més.
Quan va començar l'any em vaig dir: "afora els problemes, tots els moments roïns es queden tancats en el 2009, aquest es un nou any". I així ho vaig fer, les experiencies roïnes cal deixar-les a un costat, o es més, en el passat, i m'he donat conter del que realment importa es el present, el que vius actualment, en les persones que si t'estimen i que tan sols volen el millor per a tu.

Ara que pràcticament ha finalitzat el curs, puc dir, que aquest any em marcarà fins l'últim dia de la meua vida, i que serà un dels més importants en tots els sentits.

No hay comentarios:

Publicar un comentario