viernes, 4 de junio de 2010

Ja s'apropa...

Està ahí, a dos metres davant nostre, podem notar la caloreta, podem sentir eixe ambient estiuenc. No ens queda res, tan sols dos setmanes, encara que estiguen carregades d'exàmens, per a alçar-se del llit i no saber en que dia vius, per a tindre tot el dia lliure, per a no tindre que tocar un sol llibre i poder estar en la platja o en la piscina tranquil·lament.

L'any passat, a un mes de l'estiu, la marca de cervessa Estrella Damm va fer un anunci rodat a Formentera. Narrava una minihistòria d'uns amics mentre sonava de fondo una caçò. Eixa cançò va ser reconeguda com la cançò de l'estiu, es d'eixes típiques cançons que quan l'escoltes una vegada estás tot el dia tararetjant. El títol era: Summercat.

Bé, l'altre dia estava mirant la tele i de sobte va apareixer un anunci similar, però amb una música i història diferent. La primera vegada vaig pensar: Vaja, en lo bonico que era el de l'any passat... I sense donar-me conter vaig estar tota la vespra amb la cançoneta. Así us la deixo, espere que us recorde tant a estiu com em recorda a mi:




"A veces lo que buscas está tan cerca, que cuesta verlo"

2 comentarios:

  1. estiu estiu estiuuuuuuu ja per favoooor!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. per cert paula, no he pogut escoltar la cançó que no em funcionen els altaveus ..però estic segura de que és xulisimaaaa!!!! =)

    ResponderEliminar