viernes, 19 de marzo de 2010

Votacions.

No havia penjat aquesta entrada abans perquè havia estat pensant en com s'anava a vore el meu vot. Bé, he entrat en el blog de Rosa i he llegit la seua última entrada. Considere que té molta raó, ja que pense que alguna gent esta votant per eixos motius i està sent mol subjectiva, però dona la casualitat que el blog que jo considere que es el millor coincideix amb el de la meua amiga. He estat tota una vesprada observant blogs i decidint, i m'he adonat que tinc raons suficients per votar a eixa persona i no a un altra. La meua opinió es la següent: hi han blogs que només per l'estètica ja no els votaria, ja que no em dona gust entrar en ells, hi ha d'altres que quan entre la primera sensació que sent es d'estrés, ja que han volgut ficar moltes coses però també han d'estar ordenades, hi ha alguns que no han penjat entrades optatives i els que n'han penjat, per al meu gust, són massa simples, també hi ha blogs que els treballs obligatoris no s'han realitzat, i hi han d'altres que no considere que l'hagen dedicat temps a eixos treballs. Per aquestes raon he anat descartant a gent i sols m'han quedat dos vots:

-Anna Baquero -> http://amblanostrallengua.blogspot.com
-Sonia Montoya -> http://sonmoncs.blogspot.com

2 comentarios: